Het mocht om leider te stemmen voor in 2025.
Ik stem alvast
Het mocht om leider te stemmen voor in 2025.
Ik stem alvast
Het mocht om leider te stemmen voor in 2025.
Ik stem alvast
Het is zo moeilijk!
Ik kies voor... @Jimdewit!
Hij deed veel voor de liga ton ik nog niet opgaf met mijn team lichess.org/team/shion2015-fanclub
:<)
Fun fact: dit is mijn team
@DylanRoersma said in #5:
Fun fact: dit is mijn team
Op wie stem jij
Ik heb brainrod flair
:Nerd_dat_ben_jij
@DylanRoersma said in #8:
:Nerd_dat_ben_jij
Ja een hele slimme nerd
@DylanRoersma op wie sten jij dan?
This topic has been archived and can no longer be replied to.